Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris vidre. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris vidre. Mostrar tots els missatges

dilluns, 3 de gener del 2011

Envasos: els beneficis de fer pagar un dipòsit


A Alemanya, com en altres països, quan es compra una beguda es paga un dipòsit que es recupera quan l'envàs es torna o es recicla correctament. Això permet recuperar el 98,5% de tots els envasos i mantenir carrers i parcs ben nets.