Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris aliments. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris aliments. Mostrar tots els missatges

diumenge, 8 de maig del 2011

Nextworld: Un futur molt proper

La programació de la TV va plena de documentals relacionats amb l'assignatura de CTMA. La sexta està emetent capítols de la sèrie Nextworld (el món del demà). No sé si finalment, totes aquestes idees es faran realitat, però no deixen indiferents.
En 10 minuts (23:10 a 34: 30) delvideo següent, es tracten tres temes molt interessants:
  • Energia pedestre (generarem energia en caminar)
  • Depuració de les aigües
  • Gratacels agrícoles (cultivarem en el nostre propi carrer)

En aquesta pàgina podeu veure altres capítols (i altres programes de la TV) en streaming.

diumenge, 19 de desembre del 2010

Bioacumulació per mercuri

Pot semblar que tot el que diem en classe de CTMA no té molta relació amb el món actual. Tot el contrari: En l'edició d'avui del diari El País, podeu llegir un article molt complet sobre el tema.
Mercurio%20en%20los%20peces.pdf

dijous, 25 de novembre del 2010

Recursos alimentaris

Dins del programa Singulars de TV3, Pere Puigdomènech, director del Centre de Recerca en Agrigenòmica i professor del Centre Superior d’Investigacions Científiques i Gustavo Duch , expresident de “Veterinaris sense fronteres” i autor del llibre “Lo que hay que tragar", parlen al voltant dels aliments ecològic i industrial, piràmides tròfiques, transgènics, alhora que reflexions al voltant de la distribució d'aliments en el món.


Veure el video